معرفی بهترین دستگاه اسپرسو ساز باریتون
نوشته شده توسط : عباسی

بهترین اسپرسو ساز باریتون

اسپرسو ساز باریتون یکی از بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی و قهوه ساز حرفه ای از محصولات برند باریتون کانادا با طرز کار راحت، قیمت خرید مناسب، توان مصرفی قدرتمند و فشار بخار بالا است. در واقع اسپرسوساز باریتون انواع مختلف و مدل های متنوعی دارد و یکی از با بهترین دستگاه های اسپرسو ساز خانگی می باشد که دارای 18 ماه گارانتی شرکتی است. همچنین اسپرسو ساز bariton با طراحی زیبا و مدرن، و جنس بدنه‌ی فلزی با کیفیت بسیار عالی، به همراه قابلیت‌ های پیشرفته، ظاهری شیک و محکم دارد. این دستگاه با استفاده از فناوری های پیشرفته، قابلیت تولید اسپرسو با کیفیت با استفاده از پرتافیلتر صنعتی با بسکت‌ های ریز را دارا است.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکومال در نظر دارد تا در این مقاله مشخصات و قیمت خرید انواع دستگاه اسپرسو ساز برند باریتون کانادا و  را برای شما تشریح کند پس تا آخر این مطلب با  همراه باشید.

طرز کار اسپرسو ساز باریتون به گونه ای است که با قدرت بالا و فشار پمپ، قادر به تهیه اسپرسو و قهوه با کیفیت و فوق العاده است. این دستگاه با وجود امکانات پیشرفته و قدرت بالای خود، به راحتی قابل استفاده است. و هیچ نیازی به تجربه یا مهارت ویژه‌ای برای طرز استفاده از قهوه ساز باریتون ندارد. با این حال، این دستگاه اسپسو ساز خانگی به کاربران حرفه ای نیز توصیه می‌شود و این دستگاه برای تهیه قهوه‌ی اسپرسو با کیفیت در محیط های تجاری و صنعتی نیز قابل استفاده است. نوع قهوه‌ی استفاده شده در این دستگاه، قهوه‌ی آسیاب شده است که با استفاده از فیلترهای اختصاصی، برای تهیه قهوه‌ی اسپرسو به کار می‌رود.

طراحی اسپرسوساز باریتون

اسپرسوساز باریتون دارای طراحی زیبا و مدرن است که به شما امکان می دهد در هر فضایی قرار دهید و با دوستان خود از قهوه لذت ببرید. این دستگاه اسپرسو ساز با برخورداری از رنگ بدنه ی نقره ای با هر دکوراسیون داخلی سازگار است. علاوه بر ظاهر زیبا، این دستگاه نیز بسیار کارامد است. همچنین این دستگاه ها با دارا بودن نمایشگر LED و دکمه های کنترل درست و حساب شده، امکان کنترل دقیق تمامی پارامترهای لازم برای تولید اسپرسو با کیفیت را به کاربر می دهد.دستگاه اسپرسو ساز حرفه ای باریتون با داشتن یک بخش گرم نگهدارنده، اجازه می‌دهد تا قهوه تهیه شده را در دمای مناسب و به مدت مدیدی گرم نگه دارد. در واقع بخش سرویس دهی این دستگاه بسیار ساده و قابل استفاده است.

بهترین دستگاه اسپرسو ساز باریتون

در واقع اسپرسو ساز باریتون در سه مدل جدید وارد بازار شده است و جزء جدیدترین و بهترین دستگاه های قهوه ساز خانگی حرفه ای محصول اورجینال ساخت کشور کانادا با طرز کار راحت و کیفیت فوق العاده است. برای مشاهده مشخصات، عکس و قیمت خرید انواع دستگاه اسپرسو ساز باریتون می توانید روی هر کدام از لینک های زیر کلیک کنید و تمام مشخصات و ویژگی های آن ها را با ذکر جزئیات ببینید.

لینکاسپرسوساز باریتون 213501

اسپرسوساز باریتون مدل BEC 213501SX بهترین مدل دستگاه تهیه اسپرسو و قهوه حرفه ای bariton با توان 1350 وات و فشار بخار 20 بار تحت لیسانس کانادا با طرز کار راحت و قیمت خرید مناسب است. در واقع اسپرسوساز باریتون مدل 213501 یکی از با کیفیت ترین دستگاه های اسپرسو ساز می باشد که دارای 18 ماه گارانتی شرکتی است. همچنین اسپرسوساز باریتون با طراحی زیبا و مدرن، و جنس بدنه‌ی فلزی با کیفیت بسیار عالی، به همراه قابلیت‌ های پیشرفته، ظاهری شیک و محکم دارد. این دستگاه با استفاده از فناوری های پیشرفته، قابلیت تولید اسپرسو با کیفیت بسیار بالا را داراست. این دستگاه اسپرسوساز باریتون مدل BEC 213501SX با پرتافیلتر صنعتی با بسکت‌ های ریز میتواند اسپرسو با کیفیت به شما تحویل دهد.

اسپرسو ساز باریتون 213501

لینکاسپرسوساز باریتون 213502

اسپرسوساز باریتون مدل BEC 213502SX بهترین دستگاه تهیه اسپرسو و قهوه حرفه ای bariton با توان 1350 وات و فشار بخار 20 بار تحت لیسانس کانادا با طرز کار راحت و قیمت خرید مناسب است.قهوه ساز باریتون مدل BEC 213502SX یک دستگاه با کیفیت و قدرتمند است که به شما این امکان را می‌دهد تا در خانه یا در فضای کافه، به راحتی قهوه‌ای با کیفیت و عالی تهیه کنید. این دستگاه با طراحی زیبا و ویژگی‌های کامل، جزو بهترین اسپرسو ساز‌های حرفه‌ای موجود در بازار یه شمار می آید. تفاوت اسپرسوساز باریتون 213501 با مدل 213502 تنها در جای دکمه های آنها است. با این دستگاه اسپرسوساز باریتون 213502 می‌توانید قهوه، اسپرسو، لاته، کاپوچینو و دیگر نوشیدنی‌های قهوه‌ای را از قهوه‌ی فوری یا با استفاده از دانه‌های قهوه‌ی تازه تهیه کنید. این دستگاه اسپرسو ساز با داشتن یک پمپ قوی و بخاردهی قوی، به شما این امکان را می‌دهد که قهوه‌ی خود را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن و با کیفیت عالی تهیه کنید.

اسپرسو ساز باریتون 213502





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: